Abaya mesra solat ibadah

Abaya Ryanna: Solat-friendly dengan feature aurat-guard di tangan


Abaya Ryanna adalah koleksi abaya yang elegan, selesa, dan solat-friendly. Salah satu feature yang membuat abaya Ryanna unik adalah design di bahagian tangan, iaitu potongan khas pada lengan abaya yang memastikan pergelangan tangan terjaga ketika sedang melaksanakan solat.


Ketika seorang Muslimah melaksanakan solat, bahagian tangan merupakan salah satu anggota yang aurat. Jika pakai abaya biasa, bahagian tangan ini seringkali terdedah dan dapat mengganggu konsentrasi dalam ibadah. Malah boleh menyebabkan solat itu terbatal.


Dengan feature aurah-guard pada tangan abaya Ryanna, bagian tangan anda tetap terjaga dan tertutup sepanjang solat, sehingga memberikan keselesaan dan ketenangan dalam beribadah.


Features Aurah-Guard Abaya Ryanna

- Ketip tangan yang mengetatkan abaya pada tangan

- Getah jari yang memastikan tangan abaya tidak jatuh melorot


Selain feature ini, abaya Ryanna juga menawarkan fabrik berkualiti tinggi, Milano Fabrico yang shiny seperti satin tetapi lebih durable dan tidak mudah tercarik. Kainnya juga ringan dan sejuk, dan design yang elegan dengan berbagai pilihan warna dan corak yang sesuai dengan selera dan citarasa anda.


Untuk Anda yang sedang mencari abaya yang nyaman, elegan, dan solat-friendly, abaya Ryanna adalah pilihan yang tepat. Dengan feature aurah-guard yang unik dan bahan berkualiti tinggi, abaya ini akan membantu memudahkan anda dalam menjalankan ibadah solat dengan konsentrasi dan keselesaan yang optimal.


Dapatkan abaya Ryanna di website Fatyra hari ini!

Shopify API