FATIN UMIRAH

MAY 19,2022

Swimming suit muslimah yang luar biasa & Multifungsi!

Swimming suit yang terbaik bagi wanita Muslimah mestilah pakaian itu selesa, tak melekap, tak ketat, dan tak jarang. Bila pakaian tu menepati ciri-ciri tersebut, Muslimah akan lebih konfiden dan yakin untuk berenang di swimming pool, waterpark ataupun di sungai dan laut.

Dan paling best kalau baju swimming tu boleh digunakan untuk pelbagai fungsi, bukan setakat berenang sahaja, malah ianya boleh digunakan untuk bersenam, berjogging, hiking, cycling, dan cantik dipakai untuk berjalan-jalan. All in one apparel. Jimat banyak tu, sebab biasanya baju swimming Muslimah sahaja dah RM100+, tapi hanya boleh dipakai untuk satu aktiviti sahaja.


Nak tak kami kenalkan, produk Kimtuniq Kimyra yang memenuhi kriteria yang penting bagi Muslimah untuk berenang, dan beraktiviti. Apa yang bestnya Kimtuniq ni?


✅ Cutting-A yang tidak ketat dan tidak mengikut bentuk tubuh.

✅ Fabrik berteknologikan flexicool yang sejuk, lembut, tak jarang dan cepat kering sangat selesa untuk beraktiviti.

✅ Gabungan baju dan skirt pada satu pakaian memudahkan untuk wanita, tak perlu pening cari skirt lain. Skirt itu juga menutup bahagian punggung.

✅ Mempunyai zip dibahagian dada sangat sesuai bagi ibu-ibu yang menyusukan anak.


Bukan itu sahaja, Kimtuniq ini mempunyai pebagai design yang sesuai dengan citarasa anda.

Bukan sekadar features nya menepati keperluan seorang Muslimah, malah ianya multifungsi. Jadi anda akan lebih jimat, dengan satu pakaian ini, anda dapat pakai untuk melakukan pelbagai aktiviti.

Shopify API